13 Temmuz 2015 Pazartesi

L'oreal Lumi Magique Fondöten

Selamlar:)

Size çok çok sevdiğim ve sıklıkla kullandığım fondötenimden bahsedeceğim. Görkem Karman'ın oldukça övgüyle bahsettiği bu fondöteni cilt tiplerimizin kuru ve hassas olması sebebiyle  benzediğini düşündüğüm için büyük bir hevesle satın aldım. 


Eskiden fondötenden korkan, yüzüme sürdüğüm anda sivilce oluşturacağını düşünen bir insandım. Cildim malesef sivilce oluşumuna çok yatkın. (PCOs sağolsun) Ancak bu ürün cildimde herhangi bir sivilcelenmeye sebep olmadı. Yeri geldi haftanın her günü bu fondöteni kullandım ama sivilce yapmadı. 

Oldukça parlak bir bitiş veren bu ürünün kapatıcılık seviyesinin orta düzeyde olduğunu söyleyebilirim. Eğer benimki gibi koyu renkte lekeleriniz varsa kapatıcılık düzeyi yeterli gelmeyecektir. Ben bu ürünü kullanırken koyu sivilce lekelerimi önce daha önce anlattığım kapatıcıyla kapatıp üzerine fondötenimi uyguluyorum. 


Oldukça akışkan bir kıvamı olan ürünün pompalı şişesi son derece kullanışlı. Ben bu ürünü nemli makyaj süngeriyle uyguluyorum. Ürünün yapısı o kadar hafif ki fondöten sürdüğümde hissettiğim o ağırlık hissini asla hissetmiyorum. Hatta günlük kullandığım ve gelecek günlerde yazısını yazacağım Pure Beauty BB kremin yapısı bana bundan daha ağır geliyor diyebilirim.


Ben bu fondöteni kuru ve normal ciltlere gözüm kapalı önerebilirim. Ancak yağlı ciltlerde parlama yapabileceğini düşünüyorum. Çünkü oldukça parlak bitişli bir fondöten. Yağlı ciltlerde ürün üzerine matlaştırıcı bir pudra uygulayarak kullanılırsa belki kullanışlı olabilir diye düşünmekteyim.

Ürünün oldukça bereketli olduğunu da belirtmeliyim. İnce yapılı ve oldukça akışkan olması sebebiyle benim yüzüme 1-1,5 pompa yeterli geliyor.

İşte böyle. Ürünü 30-35 tl gibi oldukça uygun bir fiyata satın alabilirsiniz.

Siz bu fondöteni kullandınız mı? Hangi fondöteni kullanıyorsunuz?

Sevgiler <3

e-posta: makyajdayiz@gmail.com
instagram: @makyajdayiz

1 yorum: