5 Temmuz 2015 Pazar

Loreal Casting Sunkiss Jelly Yorumlarım Nasıl Oldu?


Güpgüzel bir pazar gününden selamlar!

Yazın iyiden iyiye içimizi ısıtmaya başladığı, tatil planlarının sadece yapılmakla kalmayıp hayata da geçmeye başladığı, çoğumuz için yılın en güzel aylarından Temmuz'un ilk pazarı bugün. Hadi kendinize bir kıyak yapıp bugün canınız ne istiyorsa sadece onu yapın. Mesela o hep görüp veya arkadaşlarınızdan duyup da merak ettiğiniz restorantta rezervasyon yaptırıp ailenizle güzel bir iftar yemeği yiyin. Sonra açıkhava bir mekanda semaverde çay için veya bol köpüklü bir Türk kahvesi içip şakacıktan birbirinizin falına bakıp 3 vakte kadar yol var için ferahlıyor diyin :)

Yazın en sevimli günlerinde bir de bir hafta sonra bayram tatilinin geliyor olmasıyla içimiz kıpır kıpır değil mi? Ben de yazın bu güzel günlerinde size sevdiğim bir üründen bahsetmek istedim. Kendisi de bir o kadar buram buram yaz kokuyor.

Güneşin sımsıcak içimizi ısıttığı bu günlerde her yaz papatya sularıyla açmayı ısrarla denediğim saçlarıma bu sene papatyalar uğramadı. İtiraf etmek gerekirse papatyanın saçlarımı açmasını beklemeye sabredemediğimden son 3 yıldır saçlarımda balyaj var ve papatyayla epey bir süre önce vedalaşmıştık. :)

Görsel Alıntıdır!

Gratis'lerde satışa sunulduğu ilk anda aldığım bu ürün balyajla olan muhabbetimi sona erdirecek gibi duruyor. Bu bir boya değil, saç açıcı bir jel ürün. Saçları zamanla kademeli olarak açmayı vaad ediyor. Esasen yurt dışında 1-2 ve 3 olmak üzere üç çeşit halinde satılıyor olmasına rağmen Gratis ülkemize sadece 1 numarayı getirmiş. 1-2 ve 3 numaralar arasındaki fark saçınızın doğal renginin koyuluğu. 1 numara en koyu renk saçlar için olan. Yani Gratis çok da yanlış yapmamış aslında, malum pek de sarışın bir millet değiliz. :)

Ben bu ürünü saçlarım hemen hemen belimde olmasına rağmen 5 sefer uyguladım. Ama çok homojen uyguladığımı söyleyemeyeceğim. Uygulamalar arasında birinde daha çok diğerinde daha az ürün kullanmış olabilirim. Ama sonuç olarak bu 5 uygulama sonunda saç tonum 1-2 ton arasında açılmış durumda. Bu noktada saçlarımın doğal renginin ceviz kabuğu veya açık kumral olarak tanımlanabileceğini de söylemeliyim. Çok koyu saçlardaki etkisi nasıl olur bilemeyeceğim.

Benim en sevdiğim yanı sanırım kokusu. O kadar güzel hindistan cevizi, vanilya karışımı bir kokusu var ki... Ben genelde duş sonrası ıslak saçıma uyguladıktan sonra saçımı kurutarak kullandım. Saça gerçekten de çok çok doğal bir ton açılması sağlıyor. Yani güneşte açılan saçlar etkisi gerçekten var. Ürünün en sevdiğim yanlarından biri de bu, yani vaad ettiklerini gerçekten yerine getiriyor. Saçlarımda herhangi bir yıpranma veya sertleşme de hissetmedim. Saç açıcıların en korkulan yanı olan "Turunculaşma" da bende olmadı. Gayet güzel bir renk açılması sağladı. 

İşte böyle. Ben bu üründen oldukça memnun kaldım. Tek sevmediğim yönü saç rengini biraz yavaş açıyor olması olabilir. Ürünü tekrar satın alarak saç rengimi biraz daha açmayı düşünüyordum (sapsarı olana kadar durmak yok yola devam :)) ancak Watsons'ın John Freida Go Blonder saç açıcı spreyini Türkiye'ye getirmiş olduğunu duyunca bu sefer ona da bir şans vermek istedim. Onu kullandıktan sonra bir karşılaştırma yazısı da yazacağım.

Siz bu ürünü kullandınız mı?

Sevgiler.

Not: Ürünün kutusunu kullandıktan sonra atmışım, fotoğraflayamadım. O nedenle fotoğraf alıntıdır.

e-mail: putsomebeautyon@gmail.com
instagram: @putsomebeautyon


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder