14 Aralık 2014 Pazar

Lipbalm Dosyası!

Merhaba güzellikler, 

Dosya dosya gidiyorum bu ara, mesleki deformasyon mudur nedir? :) Bugün kış mevsiminin en kıymetlisi en kurtarıcısı lipbalmlarımızı ağırlamak istedim. Giriş kısmını uzatmadan hemen başlayalım. 


1) İlk sırayı tabii ki en sevdiğime ayırdım. Bu lipbalmı bir zaman (tam olarak ne zamandı hatırlayamıyorum maalesef) H&M'den almıştım. Aslında sırf pembe oluşu ve sırf bir şeyler almak dürtümü tatmin etmiş olmak için almıştım ama bu minnoş benim dudaklarıma en iyi gelen lipbalm oldu. Harika bir vanilya kokusu var. Biraz cıvık ve yağlı bir yapısı var. Nivea lipbalmlara benziyor ama onun kadar da yağlı değil. Dudaklarımı yumuşacık ve pürüzsüz yapıyor bu minnoş. Bazı mat veya koyu renk rujların dudağımı kurutmaması için de kullanıyorum ben bunu ama o zaman rujun matlığından eser kalmıyor tabi. 

2) Nivea med lipbalmı hiç sevmediğimi şuradaki yazımda anlatmıştım. 

3) Nivea Fruity Shine; hepimizin ilkokul lise anılarının vişne kokmasının sebebi olan bu lipbalmı detaylı detaylı anlatmaya gerek yok sanıyorum kullanmayan kalmamıştır. Ama bu lipbalmın benim dudaklarım üzerinde iyileştirici bir etkisi olmadığını hatta pek de korumadığını sadece geçmişten gelen bir alışkanlık gereği elimin altında bulundurduğumu kısaca belirtip geçiyorum. 

4) Son olarak blog dünyasını uzun bir süre heyecanlandıran maybelline baby lips. Büyük bir hevesle aldığım bu lipbalmın da Nivea Fruity Shine'dan pek farklı olmadığını üzülerek söylemeliyim. Sadece biraz daha az yağlı olması sebebiyle ikisinden birini seçeceğim zaman bunu seçiyorum. Bir de çok hafif makyaj yaptığım günler baby lipsin verdiği pembeliğin Nivea'ya göre çok daha pembe ve çok daha kalıcı olduğunu da belirtmezsem ayıp olur. 

İşte benim lipbalmlar böyle kızlar. Sonuç olarak yeniden lipbalm alacağım zaman  eğer satılıyor olursa yine H&M lipbalmı ve ille de pembelik versin dersem Nivea Fruity Shine yerine Baby Lips'i tercih edeceğimi de söyledikten sonra sizlere bugünlük de veda ediyorum. 

Sizin en sevdiğiniz lipbalmlar hangileri? Benimle paylaşır mısınız? 

Sevgiler <3

e-mail: putsomebeautyon@gmail.com
instagram: putsomebeautyon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder